Thursday, February 26, 2009

my buf day last year
















hahahahaha
happy sgt bila ingat hari bersejarah tu..
yerla dalam keadaan ekonomi tak berapa bagus, nak sambut bufday macam org lain mmg tak mampu..so thanks to my best buddy ,(my ehem2) coz belikan kek yg pelbagai jenis tuk my bufday that day.. i luv u babe. i luv u sampai kiamat. actually malam tu dalam bulan ramadhan, aku, wadi, nasha, dan izat berbuka di intekma resort shah alam.yerla nak merasa bebuka kat luar la kan..hehehehe..
makanan kat sana boleh tahanla...pas makan, kami trus ke secret recipe...hahhaha..inilah saat bermulanya memori bufday aku disambut dgn cake pelbagai jenis..terima kasih pada teman2 yg bersama aku malam tu..
thanks u all.
malam tu jugaklah aku kenal ngan wan aka wenk yg femes ngan blog dia tuh...masa tu aku tak tau pun.. tak amik port pasal blog ni sgt....nak citer apa lagi uoll? kalau nak tau apa apa just leave ur comment k...muah...for my best buddy, thanks..i luv u.

semoga relations kita takkan pernah pudar.

salam sayang, salam rindu, serindunya...

amkayaraya

No comments:

Post a Comment