Saturday, February 7, 2009

aku yakin

aku tau apa yg berlaku walaupun kurang jelas.. tapi naluri aku biasanya betol...perkara cam ni dah beberapa kali berlaku ketika aku berkapel...aku terlalu berlembut..aku tak pernah guna cara kasar.
akhirnya aku yg merana..rosak hati dan perasaan..hancur jiwa raga...
adakalanya setan cuba beraja..menghasut aku tuk berbuat durja...tapi mujurlah kalimah allah "astaghfirullah hal azim" menyelamatkan aku...
ada beberapa teman telepon bertanya kabar berita aku..pelik ...macam mana benda ni tersebar?
aku tak penah bgtau sesapa pun. dowang tau aku macam mana perangai bila dah sayang dan suka pada seseorang...aku mmg nekad dan tekad mempertahankannnya...so kawan2 ni ada yg bagi nasihat...aku terima nasihat mereka..mmg ada benarnya..
namun aku masih termanggu tentang tindakan yg bakal aku buat...
adakah aku rela? aku suka? perlukah aku buat semua tuh? arghhhhhhh.... aku tersepit antara kasih sayang dan ______...
namun aku yakin 9900% bahawa cinta dia milikku...
sabar..jgn paksa dan beri dia waktu..perhatikan saja...macam biasa..kalau tak puas hati..dgn satu sms, semua boleh setel...

No comments:

Post a Comment