Friday, February 27, 2009

makan kat johnys alamanda





















citer ni dah lama...tapi now baru aku ader time nak bercerita..
citer dia pendek jer..tapi kalau diperbesarkan, especially melalui media elektronik ataupun media masa apatah lagi internet, sure perniagaan johnys leh lingkup...
hahahaha..
petang tu balik daripada mana ntah, kami trus g alamanda.. selepas puas merayau, terasa nak makan..so nak di jadikan cerita, kami masuk kat johnys...
macam biasa, pelayan datang amik order...
sampai jer makanan, sambil borak2 kami mkn la ...
tgh syiokk makan, tetiba dalam mangkuk sup aku ader lalat..terus spoiled mood makan...
aku nak bising kat situ, tapi wadi kata relax la..so aku ni pun taknak wat hal, diam kan jer,...tapi ..hehheehe..aku tak puas hati, aku amik gambar lalat tu ...
aku tak kira, lau aku sakit perut lepas makan, aku ader bukti nak saman johnys..hahahaha. ni bukan hal main2, kesihatan adalah aset penting tuk aku terus mencari rezeki...so korang tgklah ek....

No comments:

Post a Comment