Sunday, February 15, 2009

aku nak belaian mesra

tetiba malam ni lepas dinner aku rasa paler aku pening sgt...berdenyut denyut...
ya allah berilah aku kekuatan.. berilah aku kesihatan yg baik...aku ada tugasan yg perlu aku laksanakan sepanjang bulan ini sehingga akhir mac ...ini memerlukan aku tuk memberikan 150% komitment pada kerja , ya allah...

ni pun aku gagah kan jugak nak menaip..ikutkan ader banyak benda nak story mori kat sini...
tapi penat lah...
aku tak tau lah ader org amik berat tak pasal aku...harap2 ada lah...sakit demam camni semua org jadi manja kan.. betol tak cakap aku...

ya allah kembalikan saat aku bersama org yg aku sayang ..
yg berupaya dan ikhlas menjaga aku ketika aku sihat dan sakit...org yg aku kenal sejak ogos 21 2003..

biasanya aku lah jadi doktor kalau dia sakit.. now aku tak taulah..kalau dia sudi jadi doktor aku pulak...yerlah , pada dia kami dah tak macam dulu.. sapa yg paham tu pahamlah..
aku ni seperti mangsa lemas yg tergapai2 minta diselamatkan...itu ayat yg begitu tersirat aku rasa....

apapun aku masih dapat rasakan, yg dia masih sayang kan aku ..tak kira apa dia anggap pada aku..harapan aku, kami akan terus berjuang tuk cita cita kami...
tuk "awak" terima kasih kerana hadir dalam dunia saya...



ni ada video klip lagu hattan

tajuk

dari kekasih tuk kekasih...






salam sayang

amkayaraya..

No comments:

Post a Comment