Thursday, February 12, 2009

benarkah kita punya kenangan?

best dgr lagu ni..
mmg menyentuh hati aku ni...terasa sgt..begitu dalam intipati yg tersirat..sama seperti yg aku rasakan...apapun, life must go on. ..aku happy dia masih bersamaku..bekerja bersama..sekarang dah boleh ketawa semula bersama.. hikmah yg Allah bagi pada aku..
thanks ya Allah..

for my fren, best fren, lover, or apa apa jer la





SERIBU KENANGAN by DIDICAZLI

Kenangan bersama
Kekal selamanya
Sekalipun kau hilang di mata
Sering aku merindu

Terkenang ku senyuman mu
Detik pertama berseminya cinta
Kian tiba penghujung waktu
Saling berlinangan pilu

Setia ku menyayangi
Tiada ku kesali
Walau kian hanya berteman
Seribu kenangan

Bagi ku terlalu indah
Setiap detik bersama
Rela akhirnya ku terluka
Dari ku hidup tanpa kenal cinta mu

Terkenang ku senyuman mu
Detik pertama berseminya cinta
Kian tiba penghujung waktu
Saling berlinangan pilu

Setia ku menyayangi
Tiada ku kesali
Walau kian hanya berteman
Seribu kenangan

Bagi ku terlalu indah
Setiap detik bersama
Rela akhirnya ku terluka
Dari ku hidup tanpa kenal cinta mu

Walau kian hanya berteman
Seribu kenangan

Bagi ku terlalu indah
Setiap detik bersama
Rela akhirnya ku terluka
Dari ku hidup tanpa kenal cinta mu

tanpa kenal cinta mu...


salam sayang


amkayaraya

idham adlan

No comments:

Post a Comment