Thursday, February 26, 2009

club 403 keluar tgk wayang then makan






best gak sekali sekala dapat kuar bersama..yerla biasanya aku ngan wadi jer..kali ni kami ajak sham skali...housemate kitaowg..
kira pangkat adikla..baik sgt..ensem lak tuh..hahahahah.jgn tak tau, ramai yg taste kat sham ni..that night kami tgk filem slumdog millionaire...for me, citer ni mmg best...ia mmg true story..tapi melalui pembacaaan aku di akhbar, org INdia sendiri menolak cerita ni pasal kononnnya ia menghina mereka..
what ever...tapi citer patut menjadi iktibar...nak aku citer kat sini rasanya tak abis satu hari satu malam,, banyak sgt aku akan kupas ..kupasan dari pelbagai sudut pandangan...apa pun..aku mmg takder mood nak bincang pasal filem tu malam ni...
next time babey/....hahahahaha

No comments:

Post a Comment