Friday, February 6, 2009

the job was started

arini dalam jam 1035hrs aku terima panggilan dari hatem...otai aku dalam keja ni...
hatem gtau, kami perlu ke batu caves tuk collect jam tgn sponsor jam 1500hrs di bt caves.
but i need to go to office kat usj tuk ambik surat dulu.. yerla taknak main ambush jer g sana..
at least kita ader proof yg kita ni dari production house.. jgn lupa bawak kad styling skali ok...
tak banyak pun kena ambik.. dalam 6 utas jer..betol la kan..jam kita sebut utas..takkan bijik lak kan..hehehehhe

ok lah ..
now i nak g bank jap..
nak check akaun.. dah berisi ke blom..
akaun antarabangsa i kena freeze..ada la dalam usd780000.00. sumer atas urusan jual bli fuel..
hahaha
mana ada..just kidding.....
aku mana la ada duit sebanyak tu masa ni..
kalau ader best gak kan. hahahahahaha...
duit duit
dimana ko duit
duit duit
dtgla padaku...juta dolar ok...
hahahahaha
aku mahu kaya
amkayaraya

in nama amruhu iza aro dashai an
aiiy yaqu la lahu kun fayakun...
ya allah,,, dgn kun fayakun aku berdoa bahawa
mohd idham bin akpal mohammad khan akan diberi rezeki yang melimpah ruah dalam sekelip mata, menjadi jutawan dunia....amin..

No comments:

Post a Comment