Wednesday, April 8, 2009

aku capek

capek

penat

tak larat


cinta pada yg tidak mencintai

semuanya bikin aku tak keruan.... adakah aku akan dapat layanan lebih baik apabila hanya bergelar bff? adakah panggilan aku akan dijawab dgn nada ceria..muka yg ceria..dan senyum sampai ke telinga?

akan adakah gelak tawa dan buah bicara yg melontar lontar dtg bagai air yg mencurah dalam perbualan kami? lebih mesrakah dia padaku? aku akan tido sorang kah selepas ini?
adakah panggilan aku akan disahut serta merta selepas ini? adakah dia akan memulakan hari dgn bersenda gurau dgn aku? adakah hari hari nya akan di sirami dgn senyuman pada ku? adakah aku akan ditinggalkan keseorangam bila dia keluar dgn kawan2nya...? adakah dia akan mendapatkan tiket ekstra utk aku kalau kawan dia ajak tgk wayang ker, konsert ker, teater ker, vacation ker, ???? dia akan pk pasal aku tak? korang jgn tanya aku..aku mmg cakap aku akan berusaha dapatkan supaya dia pun dapat join aku...huhuhuhuhu

kalau pegi mana sama sama, ader amik gambar ke tak ker...adakaah dia akan cerita kehadiran aku bersamanya dalam function tersebut...(kalau takder gambarla) adakah dia bangga dgn aku...?

ais..naper banyak sgt persoalan ...
tapi banyak lagi yg aku tak luahkan...malaslah..bikin gaduh saja...tiada sapa yg untung kalau gaduh...org yg jeles saja yg untung..boleh menangguk di air keruh....


salam sayang
sayangi amkayaraya

No comments:

Post a Comment