Sunday, March 1, 2009

sunday morning ku

alhamdulillah hari ni aku bgn awal cam baisa..
wadi dah dua kali kejutkan aku ...hahahhaha.."awak , nak g tasek ke tak?" mak mak, ayah angkat asyik tanya jer..." aku pun dgn bersemangat trus mandi dan bersiap..hehehe bersemangat ker...boleh lah..hahahahha statement tak blah doe....ok ar mmg aku rindu pun nak jumpa geng geng veteran kat tasek tu...dowang walaupun dah veteran , jiwa ngalahkan org muda..
aktiviti kami kat sana adalah menari line dancing...yg ala poco poco tuh..hahahhahah....so far banyak gaklah tarian yg aku dah belajar..

tapi bukan terer pun..setakat nak kuar kan peluh tu kira bolehla...nak join ker? dtgla setiap sabtu dan ahad ke tasek shah alam berdekatan dgn masjid shah alam....start next week asernya aku dah susah nak join..pasal shooting dah start..
so kena fokus kat kejer....

arini gak aku bekenalan ngan 2 org kwn baru, hana dan sha...downg ni pun barujoin geng menari ni..hahah baru best,,ader geng yg agak sekepala..yerla agak sebaya walaupun hana dan sha ni lagi muda...

ntah apa tah tadi, lagu siplemente yg aku susah nak buat, aku boleh buat lak dgn terernya,..hahahahhaha bangga tak leh blah doe...

kira arini peluh aku kuar banyak gak ar..
yezza, pas ni kurusla aku..hehehehhehe......
abis nari kat tasek, aku ngan wadi g makan kat restoran gembira sect 3..makan nasi lemak.. ayoo.baru jer pas exercise, dah makan makanan berlemak pulak..hahahahhaha
ala bedal jer...pasni exercise lagi...ermm..masa memblog ni pun aku dok dgr musik tarian line dancing yg kami dok practise tu..ala ala cari feel gitewh ,....hahhahha..

balik umah dalam jam 11pg...sepatutnya ada wardrobe fit tuk eman mana kat s2s usj..tapi cast manager si faiz tau tak kol2 lagik.. tup tup dalam kul 12.30pm aku dpt msg dari faiz,, dia forward msg yg eman manan kata dia maybe leh dtg maybe takleh dtg...ayoooo/.....macam ni ker nak belakon.. dah la measurement tak bagi....

takpe, kita lupa kan pasal eman manan...malam ni kami (aku ngan wadi) kena g umah hatem kat gombak,...nak wat wardrobe preparation tuk shooting selasa ni.........


















hoping lepas selalu exercise ni badan aku akan seperti ini ..hahahahahah..i luv this body shape.. i look sexy aite..gagagaggagagga

No comments:

Post a Comment